Ang. kagedysten torsdag d.19 juni

I har stadigvæk mulighed for at tilmelde jer til vores store årlige kagedyst i klubben.

Vi har fået en til at komme og bedømme alle de fine kager, som plejer at blive sat på bordet. I år kommer det til at foregår på den måde, at man må være lige så mange som man vil, på et hold. Jer forældre må gerne hjælpe børnene, hvis der er brug for det. Man laver det hele hjemmefra dagen før, og tager kagen med i klubben til vores store sommerfest d.19. juni.

Når vinderen af kagedysten er fundet, er der mulighed for at smage på kagerne.

Kagedysten starter kl.16.00, huset giver kaffe og te. Vi har i år valgt, at det kommer til at foregå udendørs ved terrassen. Hver gruppe præsenterer selv sin kage for dommeren.

Når dommeren har smagt på jeres kage, må man gerne selv smage et stykke af sin kage.

Hvert hold står ved hvert sit lille bord, når dommeren kommer rundt. Når vi har fundet årets vinder eller vinderene, skal I servere lidt kage hver især til resten af gæsterne.

Dommeren er en overraskelse, men mange vil sikkert genkende hende!

Hilsen skole klubkoordinator Stig.