Kære forældre om medlemmer
Husk allerede nu, at sætte et stort kryds i jeres kalender ift. vores sommerfest, som i år bliver afholdt d.20/8 og i den forbindelse vil der igen i år være den store kagedyst! Det betyder at man allerede nu, kan tilmelde sig i vores cafe, hvis man vil deltage i kagedysten, nærmere info. kommer😊
Den ene dommer til kagedysten er allerede fundet! (Men det er en hemmelighed, hvem vi har fundet denne gang.
Sikke et brag af en stor afslutnings fest vi havde, for vores 6 klasser, som desværre stopper snart, det var så hyggeligt. I kan se alle billederne inde i galleri på Aula og til festudvalget, tak for den store indsats, i var så gode og i gjorde det så godt.
ROYAL RUN 2026 nyt! igen i år var der to drenge fra klubben, der hver vandt en ekstra medalje, det var Elias fra 6 årgang fra den lille skole som løb 10 km på tiden: 1t og 10 min og 13 sek. og så var det Alvin fra 4 klasse fra den lille skole som løb 5 km på tiden: 26 min og 15 sek.
Ift. til vores mobilpolitik, jer forældre må rigtig gerne tage en snak med jeres barn omkring brugen af børnenes mobiltelefon i klub tid, da vi desværre ser at der er rigtig mange af vores medlemmer, der desværre ikke kan styre det.
Til alle jer kommende medlemmer, som starter d.10/8-26 er her lidt info. hvis I ikke nåede at få sedlen, til vores åbent hus-dag:
Velkommen til skoleklubben 144.

Vi glæder os til at se dig i skoleklubben 144 mandag D.10 august.
Det at starte i klub, er både nyt og spændene, men det kan også være forvirrende. Derfor har vi, når du starter i klub, sat minimum to primære voksne på din klasse. Hvem det er vil du få at vide, når du starter i klubben. For os er det vigtigt, at du for en rigtig god start, så lad os tage det hele fra toppen af:
- Husk at tilmelde dig til skoleklubben 144, det er dine forældre, der skal gøre dette. Det gør man via pladsanvisningen på Gladsaxe kommunes hjemmeside.
- Når du er indmeldt i skoleklubben 144, er du automatisk tilmeldt Aula. Hvad betyder det for mig tænker du måske? Det betyder, at når dig og dine forældre går ind på Aula, kan I læse vores nyhedsbrev, som vi sender ud, en gang om ugen.
Inde på Aula er det også vigtigt, at i tilmelder jeres barn, hvis man kommer i klub i ferierne. I skoleferierne har vi åbent fra kl.9.00-16.00. Husk! At i uge 30 i sommerferien, har klubben lukket.
- Inden dig og dine klassekammerater starter, vil vi inden sommerferien, invitere jer på en besøgsdag i klubben, så I lige får prøvet at være i klub en dag. Dette aftaler vi med jeres voksne i jeres sfo.
- Vi har også en hjemmeside, som hedder klub144.dk hvor I allerede nu, kan læse en hel masse om os som klub og hvad vi tilbyder. På vores hjemmeside kan I også læse om vores mobilpolitik, lidt om de forskellige voksne og hvad de hver især står for, man kan også læse om vores mange ture, hvad vi tilbyder af aktiviteter i vores forskellige værksteder, vores computer politik i vores computerrum og meget mere.
- Vigtigt! Bestil allerede nu et gladsaxekort, det kan du bruge i vores hyggelige cafe, når der bliver serveret eftermiddagsmad eller hvis du vil købe noget og drikke, når du laver noget i krea, og til at betale for ture og arrangementer.
- Vigtig dato! Vi holder sommerfest en gang om året og det gør vi selvfølgelig også igen i år, nærmere D.20 august, så husk endelig og sætte et kæmpe kryds allerede nu i jeres kalender, der vil både være fælles spisning og den helt store kagedyst. For nærmere info. ift. sommerfesten, så hold øje med vores hjemmeside.
Vores tlf. til skoleklubben 144, står under kontakt på vores hjemmeside.
På gensyn i din nye klub😊 Hilsen de voksne.
Menu for uge 25 i vores hyggelige cafe.
Mandag: Madpandekager
Tirsdag: Oksekøds frikadeller med tzatziki
Onsdag: Pizza
Torsdag: Grillpølser på grillen med kartoffelsalat.
Fredag: Pasta med pesto
Vi ses i skoleklubben 144, hilsen team 144.


